Nuffnang Ads

Thursday, March 5, 2015

Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Kebangsaan di Putrajaya...


"Bersama sahabat Yang Mulia, Pegawai-pegawai Polis yang hensem...."Hensem Ker"...hehehe, kredit buat : Sjn Arif

"Apa yang good tu ASP Meor....hehehe"

Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Kebangsaan di Putrajaya, ramai nyer yang hadir memeriahkan lagi Sambutan Maulidur Rasul kali ini. Kontinjen kami kontinjen yang ker -10, jauhlah nak sampai Masjid Putra. Pahala...Pahala...Pahala...hehehe.


"Eh...tengok tu, depa dah nak jalan lah"...,"Mana ada, sat aku baru nak posing nie", Hei bro, lu pegang kerta selawat ker tu..." bak mai sini"....hehehe

Dalam letih dan penat, ada pulak kisah melucukan, kawan saya namanyer Syed, jalan punya jalan, tapak kasut pun tanggal, hehehehe. Tapak kasut keje pulak tu, sabar jer larr kawan. Ini semua dugaan...hehehehe. Aku terus gagah membawa kaki ku ke hadapan untuk sampai ke garis penamat, tanpa menghiraukan penat lelah dan air peluh bercucuran ke bahu. Dengan selawat sentiasa berirama di bibirku, dalam riuh rendah selawat bertalu dari segenap bibir para sahabat dari kontinjen semua.


"Permandangan yang cantik, nun jauh di Menara Kompleks Perbadanan Putrajaya", cantik nyer...lupa nak snap gambar pada waktu subuh...lagi cantik bah"



 "Kontinjen depan nie, Geng2 SPRM....hehehe, Kontinjen dah jalan, tapi Pelekat tak sampai lagi dah...hehehe" malu bro..."

"Yes....dah nak sampai dah...hehehe"

"Dah sampai dah....Alhamdullah..."
 " Tak tahu Kontinjen mana tu....cantik lah jugak pada asal nyer berkawad...tiba2 stop plak...hehehe"
"Di tengah-tengah bulatan depan Masjid Putra"
"Hehehe...yes..yes..."

Sudah sampai akhirnya, Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan tiada masalah berlaku dalam Perhimpunan Maulidur Rasul kali ini. Amin.

No comments:

Post a Comment