Nuffnang Ads

Friday, May 19, 2017

JAM AJU TANPA JARUM

Assalammualaikum dan Salam Negaraku, Salam Seperjuangan...


Ini mungkin kisahku....tapi agak berbeza sedikit dari riwayat hidup yang pernah dialami suatu masa dahulu. Dia adalah aku " AJU"...

Aku hidup dalam keluarga yang agak sederhana. Aku seorang abang kepada 2 orang adik perempuan. Tanggungjawab yang amat besar bagiku suatu ketika dahulu. Aku seorang yang agak optimis dan aktif dari tadika sehingga ke sekolah menengah lagi....

Jiwaku ingin menjadi seorang olahraga negara yang boleh mengharumkan nama negara. Acara balapan adalah acara yang paling aku minati. Aku pernah mewakili negeri dalam Majlis Sukan Sukan Negeri Melaka.

Mungkin anda pernah dengar jenama "Syarikat Minyak Techron". Akan bersambung...


No comments:

Post a Comment