Nuffnang Ads

Tuesday, February 19, 2013

[gambar ] wanita kena rogol dan bunuh…….sangat kejam…!!!

>
mangsa dirogol sebelum dibunuh
sadis dan kejam
sangat kejam
berdebar-debar hati saya memandang gambar ini.. ini gambaran seorang wanita yang dirogol ( mungkin rogol beramai-ramai ) dan bagi menutup jenayah ini diketahui, wanita ini di bunuh..betapa seksanya…wanita ini..dah lah dirogol…dibunuhnya pula, dibiarkan reput begitu saja…..
Jenayah rogol adalah antara perbuatan yang paling kejam sekali di dunia..lelaki yang bernafsu binatang sememangnya tidak akan ambik kisah tentang hal ini..yang dia mahu nafsu seksnya perlu dipenuhi,
Kepada wanita-wanita di luar sana, berhati-hati dalam setiap pergaulan, dan yang lebih penting jangan ambil mudah dalam setiap perkara..soal pakaian pun perlu diambil kira..saya tak nafi, ada juga kes di mana wanita yang bertudung pun kena rogol juga…malah anak kecil pun,..inilah dunia akhir zaman, zaman yang penuh dengan kezaliman, sudah tiada lagi nilai-nilai perikemanusiaan dalam diri setiap manusia.
Lebih teruk lagi, ada juga kes si bapa merogol anak sendiri, datuk merogol cucu yang masih mentah yang baru nak kenal dunia..kenapa berlaku mcm tu? tidak terfikirkan akan kesan dan akibat yang ditanggung oleh mangsa? kekal truma sepanjang hayat? siapa yang ambil peduli dalam hal ini?..jawapannya tidak ada yang ambil peduli.
So, pada setiap yang bergelar wanita, perlu berwaspada…bahaya rogol ini boleh berlaku tanpa diduga…bila-bila masa.. ( nasihat dari blogger pendekarmontel)
apa pendapat anda dalam hal ini…?
entri ini sekadar mahu memberi ingatan kepada wanita-wanita agar sentiasa berwaspada dan berhati-hati dalam setiap perjalanan kalian….
credit to: melvister.com

No comments:

Post a Comment