Nuffnang Ads

Friday, August 10, 2012

Subway Giant Seri Kembangan...Yummie




SUBWAY….NYUM…NYUM…

Wah! Ramainya kat SUBWAY Giant Seri Kembangan. Aku pun tak lepaskan peluang sebab beli satu percuma satu.Aku lihat ramai yang beratur panjang tidak kira kecil, besar, tua, muda dan kaum serta bangsa pun beratur sama. Aku memang peminat setia SUBWAY nie, sebab aku rasa sandwiches dan salad dia best, sedap dan bagus untuk diet aku…al maklumlah sekarang badan pun dah naik…hehehehe…

Aku tengok ada yang makan kat situ, tapi aku bawa balik sebab rasa tak puas kalau aku makan kat situ. Aku nie segan sikit, makan depan orang. Lama juga aku berdiri dari muka kedai ke muka kedai yang lain.Apa boleh buat aku lewat sampai, jam dah pukul 9.00mlm. Tapi aku masih di situ lagi, bila nak sampai giliran aku nie.

Tiba-tiba aku disapa seorang wanita, dia bertanyakan pada aku, “Dik, kat food court tu, dah habis makanan ker?”. Aku jawab, taklah. Aku kata hari ini, SUBWAY ada buat special offer dimana beli satu percuma satu…mungkin wanita tu pelik kot, ialah ramai yang beratur kat depan SUBWAY tu. Barisan panjang pulak tu, sabar…sabar…

No comments:

Post a Comment