Nuffnang Ads

Sunday, October 28, 2012

Awan Tsunami Di Langit Johor!

Penduduk tempatan di Segamat Johor menjadi gempar apabila sebuah awan yang berbentuk tsunami muncul di kaki langit pekan itu. Apakah sebenarnya yang berlaku?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Melayukini.net – Awan Tsunami di Johor (Seram!) | Sebuah awan besar yang persis seperti tsunami telah dirakam di Segamat, Johor pada Disember tahun lalu. Kemunculan awan tsunami itu telah menggemparkan penduduk setempat dan masing-masing telah memberhentikan kenderaan untuk melihat fenomena kejadian pelik tersebut. Foto yang dirakam menunjukkan seperti sebuah tsunami gergasi sedang bersedia untuk menenggelamkan bandar Segamat. Nauzubillah. Gambar awan tsunami yang seram yang berlaku di Johor itu ada di bawah.

Tidak dapat tidak digambarkan dengan kata-kata jika awan tersebut merupakan tsunami yang sebenar. Sangat menakutkan. Agaknya beginilah keadaan di Hari Kiamat kelak. Ibu yang mengandung pun tergugur kandungannya tanpa disedari dan lari lintang pukang. Mana taknya, gunung ganang ketika itu tercabut, dan manusia berterbangan seperti serangga. Nauzubillah. Insaflah diri.

No comments:

Post a Comment