Nuffnang Ads

Monday, October 1, 2012

Peraduan Si Manja Dugro


Nie peraduan Si Manja Dugro, aku dapat satu jer keratan batch sahaja. Aku hantar seminggu akhir dan tak tahu adakah sempat sampai atau tidak. Masa tu tinggal lagi 4 hari sahaja dari tarikh tamat Peraduan Si Manja Dugro nie. Aku hantar kat Pejabat Pos Cyberjaya, sebab kakak tu kata, pada pukul 3.00petang nanti orang dari HQ akan ambil surat tu.

Tapi sekarang lama dah peraduan tu tamat, tapi aku masih tidak dapat jawapannya. Aku tengok juga kat email, tapi hampa sebab tiada email dari pihak Dugro. Tapi pihak Nestle selalu hantar email mengenai produk terbaru mereka. Aku memang suka minum MILO. Nie kalau kawan-kawan tengok nie, malam-malam pun tidak tidur lagi tau. Sibuklah jawab dan buat slogan terbaik, perah otak gak nak buat slogan menarik. Nasiblah, kalau dapat, Alhamdulilla, sama-sama doakannya yer. Amin

No comments:

Post a Comment