Nuffnang Ads

Sunday, October 28, 2012

Pelik! Anak Ular Berkepala Naga Ditemui

Seekor ular ditemui dalam keadaan fizikal yang pelik. Kepala ular tersebut menyerupai seekor naga yang pernah kita lihat dengat tentang kisah dongeng mengenai naga-naga yang terdapat pada zaman dahulu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Anak Ular Berkepala Naga Ditemui | Jika sebelum ini kita pernah mendengar mengenai ular dilahirkan dalam kembar berkepala dua (LINK), tetapi kali ini berbeza pula. Seekor anak ular dilahirkan dalam keadaan mempunyai sifat anggota badan yang pelik. Anak ular pelik tersebut dikenali sebagai ular berkepala naga. Ular naga ini lebih dikenali Dragon mungkin selama ini dianggap simbol bagi kebanyakan masyarakat di cina. Cuba tengok di kedai emas pasti kebanyakan dompet atau ikon labelnya gambar naga, begitu juga tahun naga dianggap tahun keberuntungan kepada sesiapa yang dilahirkan pada tahun naga. Gambar pelik ular bekepala naga ada di bawah.
Tetapi gambar unik seekor anak ular berkepala naga ini mempunyai berukuran sama dengan jari manusia bermakna bukan la dongeng, anda cuba lihat di bahagian tanduk ular pelik ini, tidak ubah seperti seekor naga.
Melayukini.net - Subhnallah uniknya ciptaan Allah SWT. Kita sendiri tidak pasti apakah kesudahananya jika ular naga ini meningkat dewasa. Apakah terdapat berlakunya perubahan betuk fizikal terhadap kepalanya. Apa yang paling penting, ular ini benar-benar menyerupai seekor naga seperti yang kita lihat imej yang dilakarkan sebagai contoh dalam komik Mutiara Naga.

No comments:

Post a Comment